Medlemsärenden

BLI MEDLEM I HISTORISKA FÖRENINGEN

Historiska föreningen hälsar alla historieintresserade att ansluta sig som medlemmar. Medlemskap ger som en betydande förmån en prenumeration på Historisk Tidskrift för Finland, en av de ledande facktidskrifterna i historia i Norden. De medlemmar som så önskar får regelbundet information om Historiska föreningens programaftnar, seminarier och annan verksamhet genom medlemscirkulär per post och e-post.

Medlemsavgiften år 2018 är 40 euro för äldre medlem, 25 euro för yngre medlem (aktiv studerande) och 20 euro för medlem av samma hushåll (inkluderar inte Historisk Tidskrift för Finland). Medlemsavgiften i utlandet är 45 euro.

Ansökan om medlemskap görs skriftligen via nätet eller per post till föreningens styrelse under adress: c/o Vetenskapernas Hus, Kyrkogatan 6, 00170 Helsingfors.

För adressförändringar, kontakta föreningen per medlemsblankett eller per post: c/o Vetenskapernas Hus, Kyrkogatan 6, 00170 Helsingfors.

22.3.2018

28.5.2018 Besök i Riksdagshuset

Historiska föreningen inbjuder in sina medlemmar till ett besök i Finlands riksdag »

12.3.2018